Wednesday, June 27, 2007

Happy birthday to me!

Tuuusen takk for alle presangane, kortå og pengane eg fikk! Regna og va kaldt, så me holdt oss inne. Eg leste norske blad og såg Øygradsrevyen. Eg ler ennå av mobiltelefonnummere.

Hadde Pavlovakaga på kvelden så Liam lagte. Viste seg å bli litt av et prosjekt siden me isje har elektriske visp. Stakkar. Kagå va i hvertfall veldig goe.

Ellers dukkte Vas uventa opp i syvtiå. Han va på jobbtur og sko ver vekke heile ugå, men så regna der sånn at kullminå der an va stoppte produksjonen, så då va der sje så mye å gjør der, så an fly hjem tirsdag ittemiddag (uden å fortella dette te meg). Någen så bankte på dørå udfor romme mitt i syvtiå og når eg åbna låg der pakker overstrødd me roseblader. Og plutselig va Vas der.

6 comments:

AnneGro said...

Gratulerer med vel overstått 20 årsdag. Flott kake, dere er jammen flinke. klem fra mamma

Jeanett said...

Nhå, så søtt :)
Kagå så herlige ud!
Håpe du hadde en flotte dag;)
Klem!

Anonymous said...

sEr hjemme en snartur fra hytta. Høres ut for at du hadde en spennende og romantisk bursdag! Lørdag kommer Kjetil med fru datter og hund en langhelg til Tranevåg. deilig med ferie. Hilsen F.mor

Anonymous said...

Hei Hege.Kaken ser ut som den kommer rett fra konditoriet.sikkert god.Kjekt du fikk feire dagen din med Vas.Det var koselig å snakke med deg på telefonen og noen ord med Vas og.her er 18gr.sol og regn.Hele neste uke blir det og regnbyger.klem fra mormor.

Anonymous said...

Hei Hege! Masse gratulerer med dagen på overskudd!! Nydelige kaka, og supersnill kjæreste du har då;) Gla i deg:) Klem

Unknown said...

gratulere me vell overstått