Thursday, October 19, 2006

Paraplyvær

Skikkeligt paraplyvær for tiå, men isje fordi det regne altså.
Den sterke solå har skylden. E vel mest vanligt blant de øve 30 og asiater.
Og det bør vel nevnas at de fleste paraplybrukerene e hunkjønn. Personlig har vel hverken rynke- eller hudkreftfaren virkeligt festa seg hos meg. De solstrålene så kan trenga seg gjennom sminken e hjerteligt velkomne. Som nordmenn flest prioritere eg heller det å bli brune enn å vasa rundt me ein paraply når det strengt tatt isje e heilt nødvendigt.

E ennå isje heilt vant me (nesten) bare fint vær. Følelsen av panikk og angst når eg våkne opp te ein overskyå himmel e riktignok isje så sterke lenger så an pleidå å ver. Solå har ein tendens te å dukka opp igjen ganske kjapt - men du vett jo aldri.

5 comments:

AnneGro said...

Det er paraplyvær her og, den solide sorten:)

AnneGro said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Eg må sei eg blir vooooldsomt nysgjerrige når någen slette kommentarer:

Comment Deleted
This post has been removed by the author.


maria

Unknown said...

Eg tippe mamma posta to heilt lige kommentarer og sa sletta ein... Men d e jo ein heller kjedelige forklaring.

AnneGro said...

Du har rett Hege, jeg var litt utålmodig, syns det gikk litt tregt, og vips så lå det 2 kommentarer. Hadde jeg visst at den ble liggende med slettet så hadde jeg bare latt den bli:)Fremdeles paraplyvær eller fullt regntøyvær her:)